איך אפשר לשלם פחות 

מה ההבדל בין שוק ניירות הערך ("הבורסה"), לכל שוק אחר?
אחד ההבדלים העיקריים הוא שבבורסה, להבדיל משווקים אחרים (שוק מוצרי הצריכה, שוק הנדל"ן, שוק הפשפשים וכדומה), יש לכולם מידע מלא על המחירים של כל הסחורות (ניירות הערך) בשוק, ואז המחיר הופך להיות אחיד. אף אחד לא יקנה מוצר זהה במחיר גבוה יותר, כשהוא יודע שהוא יכול לקנות אותו במחיר השוק.

בשנים האחרונות, המידע אודות המחירים של מוצרים בשוק הפך להיות זמין הרבה יותר, הודות לאתרי השאוות מחירים, אתרים כגון Ebay, אתרי יד שניה ואפילו אתר אגורה (שמאפשר למצוא מוצרים במחיר אפס). זמינות המידע מאפשרת לנו לקבל החלטות רכישה חכמות יותר ולהוזיל עלויות.

לעומת זאת, כשמדובר בשירותים שונים, כגון סלולר, טלפון, אינטרנט, טלויזיה, עדיין היינו צריכים לכתת רגליים ולעשות סקר מחירים ארוך בין כל החברות כדי למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר.

למצוא את המחיר המשתלם ביותר ובקלות

אתר כמה זה

אתר כמהזה? הוא מיזם שמאפשר לנו ללהשוות בין מחירי שירותים שונים כגון, טלפון וסלולר, אינטרנט, טלויזיה, עיתונים ועוד, ומאפשר לנו לראות בקלות האם אנחנו משלמים את המחיר המשתלם ביותר.
דרך האתר ניתן ליצור קשר לנציגי החברות השונות על מנת לעבור לספק שירות משתלם יותר או אפילו כדי להתמקח עם ספק השירות אצלו אנו מנויים, על בסיס המידע של המחירים שמציעים המתחרים שלו.

כמו כן, באתר תמצאו סקירות על כל ספקי השירותים, המבצעים שלהם וכן עצות וטיפים לחסכון בנושאים שונים.

למעבר לאתר כמהזה - לחצו כאן





נשלח ע"י שלח לחמך - מערכת הפצת הטוב של פרויקט אגורה