אנשים טובים באמצע הדרך 


 
משתמשי אגורה היקרים,
רצינו לספר לכם כמה העם שלנו, על כל רבגוניותו ומגזריו, הוא עם נפלא.
אנו מפרסמים לכם שלושה מהמכתבים שכתבתם לנו אתם הגולשים, אשר מאוד מחממים לנו את הלב ומראים את האופי האמיתי, האכפתי שלנו.
בהזדמנות זו אנו רוצים להזכיר שיש ביכולתנו לקבוע באיזה עולם אנו רוצים לחיות, שאף אחד לא יעשה זאת במקומנו, זה העולם היחידי שיש לנו ולכן העתיד שלנו הוא באחריותנו.

צוות פרויקט אגורה



אנשים טובים
ברצוני להודות לכם- האתר שלכם הוא אחד הדברים הטובים ביותר שקרו למדינה שלנו בשנים האחרונות. נתתי המון דברים שלא היה לי צורך בהם, וקיבלתי דברים שווים יותר פי עשרה, שלהם הייתי זקוקה. משיחותיי עם חברים אני מגלה שגם להם קרה דבר דומה- נתנו דברים אך קיבלו בהפתעה פי כמה יותר. לפעמים כשעצוב לי קצת- אני נכנסת לראות מה עוד אנשים טובים באמצע הדרך נותנים בחינם, ובמיוחד בסיוע חברתי למעוטי יכולת! זה מחמם את לבי לראות שיש הרבה אנשים טובים במדינה שלנו. יישר כוחכם!
סיגי

אתר שלעיתים משנה חיים
לפני מספר חודשים נחשפתי לראשונה לאתר על ידי חברה. מאז מסרתי הרבה מאוד פריטים שאינני זקוקה להם עוד, ושהם אוצר ואושר למקבלים. מצד שני, קיבלתי פריטים שונים שממש שינו לנו את החיים. הדוגמה הכי טובה לדעתי עבורנו היא שלפני כחצי שנה פרסם בחור למסירה דגמי מטוסים לבנייה. הוא גר רחוק, ולי אין רכב. הוא הגיע עם מכוניתו, פתח את הבגאז', והוציא ארגז ענק עם דגמי מטוסים לבנייה בעבור בני שנמצא בחינוך מיוחד, ושהדבר מהווה לו אמצעי לריפוי בעיסוק "בדלת האחורית" בתחום שהוא כל כך מתעניין בו. לבחור הייתה לחלוחית בעיניים להיפרד מילדותו, אך "מקל השליחים" הועבר לילד אחר שיגדל על הבסיס שניתן לנו ע"י הבחור הזה מהאתר המופלא הזה, דבר שיתרום כה רבות לשיפור מצבו של הילד במגוון כושרים וכישורים, בהנאה ובתחום עניין שהוא כל כך אוהב. תודה עצומה לאתר ולמפעיליו המדהימים, ותודה לנותנים מכל הלב.
דורית, מתל אביב

פשוט וגאוני
רק לפני יומיים גיליתי את האתר הנפלא הזה. פרסמתי באתר, ותוך דקות הטלפונים התחילו לצלצל. אתמול מסרתי דברים רבים שאיני זקוקה להם - מתקן כדורסל, מכונת כתיבה, אהילים, תקליטים... התפנה מקום בבית, בחצר ובמחסן, ובתמורה יש מספר אנשים מאושרים ופחות צרכנות אובססיבית. האנשים שהגיעו לקחת את הדברים היו מקסימים - אחד הביא לי מתנה כוס שיצר (קדר), השני שמע שאני צריכה חפץ מסויים והבטיח שיביא לי. הרעיון פשוט וגאוני. כל הכבוד.
רחל.


לצפייה בשאר מכתבי הגולשים לחצו כאן




נשלח ע"י שלח לחמך - מערכת הפצת הטוב של פרויקט אגורה